Torsdag ! :(

hejsan ! ni vet ju att jag inte bloggar så mycket på torsdag men kan berätta lite snabbt vad gjort idag ! :D

När jag kom hem från skolan kom Tina och lille Leon ! Hon skulle göra något så jag var barnvakt ! han skrek inte någonting under hela tiden ! Sen var hon hos oss ganska länge vi pratade och jag försökte lära hon att rocka rockring ! hehe....det gick väl sådär.....Sen åt vi middag och sen for jag på dans ! nu är jag hemma och ska snart träna på engelska till imårgon ! har inte tränat något ! ;o Me nnu ska jag träna på engelska hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Torsdag ! :(

hejsan ! ni vet ju att jag inte bloggar så mycket på torsdag men kan berätta lite snabbt vad gjort idag ! :D

När jag kom hem från skolan kom Tina och lille Leon ! Hon skulle göra något så jag var barnvakt ! han skrek inte någonting under hela tiden ! Sen var hon hos oss ganska länge vi pratade och jag försökte lära hon att rocka rockring ! hehe....det gick väl sådär.....Sen åt vi middag och sen for jag på dans ! nu är jag hemma och ska snart träna på engelska till imårgon ! har inte tränat något ! ;o Me nnu ska jag träna på engelska hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Torsdag ! :(

hejsan ! ni vet ju att jag inte bloggar så mycket på torsdag men kan berätta lite snabbt vad gjort idag ! :D

När jag kom hem från skolan kom Tina och lille Leon ! Hon skulle göra något så jag var barnvakt ! han skrek inte någonting under hela tiden ! Sen var hon hos oss ganska länge vi pratade och jag försökte lära hon att rocka rockring ! hehe....det gick väl sådär.....Sen åt vi middag och sen for jag på dans ! nu är jag hemma och ska snart träna på engelska till imårgon ! har inte tränat något ! ;o Me nnu ska jag träna på engelska hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Torsdag ! :(

Kommentarer (0)

2011-03-24 @ 20:32:25

hejsan ! ni vet ju att jag inte bloggar så mycket på torsdag men kan berätta lite snabbt vad gjort idag ! :D

När jag kom hem från skolan kom Tina och lille Leon ! Hon skulle göra något så jag var barnvakt ! han skrek inte någonting under hela tiden ! Sen var hon hos oss ganska länge vi pratade och jag försökte lära hon att rocka rockring ! hehe....det gick väl sådär.....Sen åt vi middag och sen for jag på dans ! nu är jag hemma och ska snart träna på engelska till imårgon ! har inte tränat något ! ;o Me nnu ska jag träna på engelska hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback