bajs :( :thumbdown: ;(

hejhej. Min statistik suger och jag får inte nå kommentarer längre :( ;( förlåt jag vet att jag suger på att uppdatera men det äer så varmt ute så jag är ute hela tiden typ osv..osv..! men jag lovar att jag ska bättra mig! men är det någon som kan se min frågelåda eller kan skriva i den för när jag går in på min blogg så finns den inte det är bara helt svart :( ;( men jaja, Idag var jag hundvakt åt Yatzy (min storasysters hund,ni får bilder på han sen) och då var vi med Alva och några fler Nice! :D ♥ men jag kom iaf hem nyss och nu äter jag glass! puss & kram min sköna banan ! :D ♥ haha det rimmade inte ens! :D♥ men hejdå & godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

bajs :( :thumbdown: ;(

hejhej. Min statistik suger och jag får inte nå kommentarer längre :( ;( förlåt jag vet att jag suger på att uppdatera men det äer så varmt ute så jag är ute hela tiden typ osv..osv..! men jag lovar att jag ska bättra mig! men är det någon som kan se min frågelåda eller kan skriva i den för när jag går in på min blogg så finns den inte det är bara helt svart :( ;( men jaja, Idag var jag hundvakt åt Yatzy (min storasysters hund,ni får bilder på han sen) och då var vi med Alva och några fler Nice! :D ♥ men jag kom iaf hem nyss och nu äter jag glass! puss & kram min sköna banan ! :D ♥ haha det rimmade inte ens! :D♥ men hejdå & godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

bajs :( :thumbdown: ;(

hejhej. Min statistik suger och jag får inte nå kommentarer längre :( ;( förlåt jag vet att jag suger på att uppdatera men det äer så varmt ute så jag är ute hela tiden typ osv..osv..! men jag lovar att jag ska bättra mig! men är det någon som kan se min frågelåda eller kan skriva i den för när jag går in på min blogg så finns den inte det är bara helt svart :( ;( men jaja, Idag var jag hundvakt åt Yatzy (min storasysters hund,ni får bilder på han sen) och då var vi med Alva och några fler Nice! :D ♥ men jag kom iaf hem nyss och nu äter jag glass! puss & kram min sköna banan ! :D ♥ haha det rimmade inte ens! :D♥ men hejdå & godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

bajs :( :thumbdown: ;(

Kommentarer (0)

2011-05-30 @ 21:19:08

hejhej. Min statistik suger och jag får inte nå kommentarer längre :( ;( förlåt jag vet att jag suger på att uppdatera men det äer så varmt ute så jag är ute hela tiden typ osv..osv..! men jag lovar att jag ska bättra mig! men är det någon som kan se min frågelåda eller kan skriva i den för när jag går in på min blogg så finns den inte det är bara helt svart :( ;( men jaja, Idag var jag hundvakt åt Yatzy (min storasysters hund,ni får bilder på han sen) och då var vi med Alva och några fler Nice! :D ♥ men jag kom iaf hem nyss och nu äter jag glass! puss & kram min sköna banan ! :D ♥ haha det rimmade inte ens! :D♥ men hejdå & godnatt!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback