bloggade inte igår för att jag var på...............

PHB ! ( PHB= pitehavsbad för er som inte visste)
det var jätte kul! jag var där med Cecilia,Alva & Nelly + mig ! :D
Men vet ni att när vi fikade då stod jag upp och åt glass och då smög Alva bakom mig och knäppte lös min bikini-överdel ! haha.! ♥ :-P
hahahah men så ni vet att ni skulle ju få en bättre bild på håret men dom försvann nästan direkt när jag for hem från skolan! Ska ta en direkt nästa gång! :-D Men ni som undrar hur man gör det är lätt och nöter typ inte på håret! :D
man kammar igenom håret så det är helt utan tjorvar , sen gör du bara två flätor och fuktar det lite men ni kan få en repris jag visade på lockarna så ser ni! :D :P ;) ! ;) Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

bloggade inte igår för att jag var på...............

PHB ! ( PHB= pitehavsbad för er som inte visste)
det var jätte kul! jag var där med Cecilia,Alva & Nelly + mig ! :D
Men vet ni att när vi fikade då stod jag upp och åt glass och då smög Alva bakom mig och knäppte lös min bikini-överdel ! haha.! ♥ :-P
hahahah men så ni vet att ni skulle ju få en bättre bild på håret men dom försvann nästan direkt när jag for hem från skolan! Ska ta en direkt nästa gång! :-D Men ni som undrar hur man gör det är lätt och nöter typ inte på håret! :D
man kammar igenom håret så det är helt utan tjorvar , sen gör du bara två flätor och fuktar det lite men ni kan få en repris jag visade på lockarna så ser ni! :D :P ;) ! ;) Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

bloggade inte igår för att jag var på...............

PHB ! ( PHB= pitehavsbad för er som inte visste)
det var jätte kul! jag var där med Cecilia,Alva & Nelly + mig ! :D
Men vet ni att när vi fikade då stod jag upp och åt glass och då smög Alva bakom mig och knäppte lös min bikini-överdel ! haha.! ♥ :-P
hahahah men så ni vet att ni skulle ju få en bättre bild på håret men dom försvann nästan direkt när jag for hem från skolan! Ska ta en direkt nästa gång! :-D Men ni som undrar hur man gör det är lätt och nöter typ inte på håret! :D
man kammar igenom håret så det är helt utan tjorvar , sen gör du bara två flätor och fuktar det lite men ni kan få en repris jag visade på lockarna så ser ni! :D :P ;) ! ;) Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

bloggade inte igår för att jag var på...............

Kommentarer (0)

2011-05-03 @ 14:56:00

PHB ! ( PHB= pitehavsbad för er som inte visste)

det var jätte kul! jag var där med Cecilia,Alva & Nelly + mig ! :D
Men vet ni att när vi fikade då stod jag upp och åt glass och då smög Alva bakom mig och knäppte lös min bikini-överdel ! haha.! ♥ :-P
hahahah men så ni vet att ni skulle ju få en bättre bild på håret men dom försvann nästan direkt när jag for hem från skolan! Ska ta en direkt nästa gång! :-D Men ni som undrar hur man gör det är lätt och nöter typ inte på håret! :D
man kammar igenom håret så det är helt utan tjorvar , sen gör du bara två flätor och fuktar det lite men ni kan få en repris jag visade på lockarna så ser ni! :D :P ;) ! ;) Puss!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback