Förlåt att jag inte bloggat ! :-(

hejhej.
Förlåt att jag inte bloggat me njag har inte haft tid!
vill ni veta världens hemskaste grej? :-( Jag har fått något i mina ben så jag kan gå några meter sen måste jag sätta mig ner för att jag får för ont i dom ;-( :-( Och då kanske jag inte kan dansa nå mer! men hoppas att det inte är nå farligt typ! Men kanske inte bloggar så mycket för jag har fullt upp!
Men iallafall så hade jag utvecklings samtal idag! det sööööööööööög så det inte ens går att beskriva! men imårgon ska jag till dokrtorn och röntga mina njurar :-P det är kul för man får nån kräm sen gör dom nå så ser man dom! coolt ! Men vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Förlåt att jag inte bloggat ! :-(

hejhej.
Förlåt att jag inte bloggat me njag har inte haft tid!
vill ni veta världens hemskaste grej? :-( Jag har fått något i mina ben så jag kan gå några meter sen måste jag sätta mig ner för att jag får för ont i dom ;-( :-( Och då kanske jag inte kan dansa nå mer! men hoppas att det inte är nå farligt typ! Men kanske inte bloggar så mycket för jag har fullt upp!
Men iallafall så hade jag utvecklings samtal idag! det sööööööööööög så det inte ens går att beskriva! men imårgon ska jag till dokrtorn och röntga mina njurar :-P det är kul för man får nån kräm sen gör dom nå så ser man dom! coolt ! Men vi ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Förlåt att jag inte bloggat ! :-(

hejhej.
Förlåt att jag inte bloggat me njag har inte haft tid!
vill ni veta världens hemskaste grej? :-( Jag har fått något i mina ben så jag kan gå några meter sen måste jag sätta mig ner för att jag får för ont i dom ;-( :-( Och då kanske jag inte kan dansa nå mer! men hoppas att det inte är nå farligt typ! Men kanske inte bloggar så mycket för jag har fullt upp!
Men iallafall så hade jag utvecklings samtal idag! det sööööööööööög så det inte ens går att beskriva! men imårgon ska jag till dokrtorn och röntga mina njurar :-P det är kul för man får nån kräm sen gör dom nå så ser man dom! coolt ! Men vi ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Förlåt att jag inte bloggat ! :-(

Kommentarer (0)

2011-05-05 @ 18:10:48

hejhej.

Förlåt att jag inte bloggat me njag har inte haft tid!
vill ni veta världens hemskaste grej? :-( Jag har fått något i mina ben så jag kan gå några meter sen måste jag sätta mig ner för att jag får för ont i dom ;-( :-( Och då kanske jag inte kan dansa nå mer! men hoppas att det inte är nå farligt typ! Men kanske inte bloggar så mycket för jag har fullt upp!
Men iallafall så hade jag utvecklings samtal idag! det sööööööööööög så det inte ens går att beskriva! men imårgon ska jag till dokrtorn och röntga mina njurar :-P det är kul för man får nån kräm sen gör dom nå så ser man dom! coolt ! Men vi ses! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback