FRÅGOR

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster =D
Humör just nu: normal
Favoritgodis: körsbärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!
Är det nåt du absolut inte äter: bajs
Kläder just nu: onepiece
Musik just nu: sweetest girl
Vad sa du senast: kuk
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte ens vad en tidsupok är!
Sommarplaner: Vara med kompisar,sola , bada osv...osv...
Fisk eller badkruka: fisk såklart ! :D
Saft eller alkohol: saft?
Hur många kuddar sover du med: 3 ;P
Favoritväder: alla :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 3 andaar som kunde ge mig oändligt med önskningar så kan jag ta med allt jag äger! smart va? :D
Spelar du nåt instrument: nääää
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the grudge än så länge!
Tror på liv på andra planeter: ?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja 
Älskar du henne/honom fortfarande: nej jag var 3 :D
Har du några homosexuella vänner: neeee
Tror du på mirakel: ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej för f*n
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: både och helst bio!
Är du kittlig: jaaaaaaaaaaaaa
Snarkar du? vet inte 
Stjärntecken? jungfrun
Rädd för insekter? aa
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: fråga inte mig!
Bästa bok? lägger inte märke till vad mina böcker heter!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga!
Vad vill du jobba som? barnsköterska 
Chips, morötter eller godis? allt :D
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? har gjort skaffade blogg istället :D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Naveln & fler i öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är världens stökigaste svinstia! :D
Gungar du på stolen? nej?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? yes! men får inte :(
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet inte hahahahahah
Är du rädd för blod? nej men gillar det inte
Saltar du på maten? skolans! 
Gillar du att sjunga? nepp
Anser du att du är stark? yes! :D
Brukar du sola? jaa
Vad gör du om du får hicka? tar en tesked lingon sylt så slutar det!
Röker du? nej! !!!
Snusar du? !!!!!!!
Använder du knark? neeeeeej
Kaffe, te eller inget? teeeeee fast kaffe går väl också bra :D
Har du en besatthet? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

FRÅGOR

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster =D
Humör just nu: normal
Favoritgodis: körsbärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!
Är det nåt du absolut inte äter: bajs
Kläder just nu: onepiece
Musik just nu: sweetest girl
Vad sa du senast: kuk
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte ens vad en tidsupok är!
Sommarplaner: Vara med kompisar,sola , bada osv...osv...
Fisk eller badkruka: fisk såklart ! :D
Saft eller alkohol: saft?
Hur många kuddar sover du med: 3 ;P
Favoritväder: alla :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 3 andaar som kunde ge mig oändligt med önskningar så kan jag ta med allt jag äger! smart va? :D
Spelar du nåt instrument: nääää
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the grudge än så länge!
Tror på liv på andra planeter: ?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja 
Älskar du henne/honom fortfarande: nej jag var 3 :D
Har du några homosexuella vänner: neeee
Tror du på mirakel: ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej för f*n
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: både och helst bio!
Är du kittlig: jaaaaaaaaaaaaa
Snarkar du? vet inte 
Stjärntecken? jungfrun
Rädd för insekter? aa
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: fråga inte mig!
Bästa bok? lägger inte märke till vad mina böcker heter!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga!
Vad vill du jobba som? barnsköterska 
Chips, morötter eller godis? allt :D
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? har gjort skaffade blogg istället :D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Naveln & fler i öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är världens stökigaste svinstia! :D
Gungar du på stolen? nej?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? yes! men får inte :(
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet inte hahahahahah
Är du rädd för blod? nej men gillar det inte
Saltar du på maten? skolans! 
Gillar du att sjunga? nepp
Anser du att du är stark? yes! :D
Brukar du sola? jaa
Vad gör du om du får hicka? tar en tesked lingon sylt så slutar det!
Röker du? nej! !!!
Snusar du? !!!!!!!
Använder du knark? neeeeeej
Kaffe, te eller inget? teeeeee fast kaffe går väl också bra :D
Har du en besatthet? ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

FRÅGOR

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster =D
Humör just nu: normal
Favoritgodis: körsbärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!
Är det nåt du absolut inte äter: bajs
Kläder just nu: onepiece
Musik just nu: sweetest girl
Vad sa du senast: kuk
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte ens vad en tidsupok är!
Sommarplaner: Vara med kompisar,sola , bada osv...osv...
Fisk eller badkruka: fisk såklart ! :D
Saft eller alkohol: saft?
Hur många kuddar sover du med: 3 ;P
Favoritväder: alla :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 3 andaar som kunde ge mig oändligt med önskningar så kan jag ta med allt jag äger! smart va? :D
Spelar du nåt instrument: nääää
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the grudge än så länge!
Tror på liv på andra planeter: ?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja 
Älskar du henne/honom fortfarande: nej jag var 3 :D
Har du några homosexuella vänner: neeee
Tror du på mirakel: ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej för f*n
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: både och helst bio!
Är du kittlig: jaaaaaaaaaaaaa
Snarkar du? vet inte 
Stjärntecken? jungfrun
Rädd för insekter? aa
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: fråga inte mig!
Bästa bok? lägger inte märke till vad mina böcker heter!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga!
Vad vill du jobba som? barnsköterska 
Chips, morötter eller godis? allt :D
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? har gjort skaffade blogg istället :D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Naveln & fler i öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är världens stökigaste svinstia! :D
Gungar du på stolen? nej?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? yes! men får inte :(
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet inte hahahahahah
Är du rädd för blod? nej men gillar det inte
Saltar du på maten? skolans! 
Gillar du att sjunga? nepp
Anser du att du är stark? yes! :D
Brukar du sola? jaa
Vad gör du om du får hicka? tar en tesked lingon sylt så slutar det!
Röker du? nej! !!!
Snusar du? !!!!!!!
Använder du knark? neeeeeej
Kaffe, te eller inget? teeeeee fast kaffe går väl också bra :D
Har du en besatthet? ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

FRÅGOR

Kommentarer (0)

2011-05-31 @ 21:21:19

Hittade lite frågor..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster =D
Humör just nu: normal
Favoritgodis: körsbärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!
Är det nåt du absolut inte äter: bajs
Kläder just nu: onepiece
Musik just nu: sweetest girl
Vad sa du senast: kuk
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte ens vad en tidsupok är!
Sommarplaner: Vara med kompisar,sola , bada osv...osv...
Fisk eller badkruka: fisk såklart ! :D
Saft eller alkohol: saft?
Hur många kuddar sover du med: 3 ;P
Favoritväder: alla :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 3 andaar som kunde ge mig oändligt med önskningar så kan jag ta med allt jag äger! smart va? :D
Spelar du nåt instrument: nääää
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: the grudge än så länge!
Tror på liv på andra planeter: ?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja 
Älskar du henne/honom fortfarande: nej jag var 3 :D
Har du några homosexuella vänner: neeee
Tror du på mirakel: ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej för f*n
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3

Bio eller promenad: både och helst bio!
Är du kittlig: jaaaaaaaaaaaaa
Snarkar du? vet inte 
Stjärntecken? jungfrun
Rädd för insekter? aa
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: fråga inte mig!
Bästa bok? lägger inte märke till vad mina böcker heter!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga!
Vad vill du jobba som? barnsköterska 
Chips, morötter eller godis? allt :D
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? har gjort skaffade blogg istället :D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Naveln & fler i öronen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är världens stökigaste svinstia! :D
Gungar du på stolen? nej?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? yes! men får inte :(
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet inte hahahahahah
Är du rädd för blod? nej men gillar det inte
Saltar du på maten? skolans! 
Gillar du att sjunga? nepp
Anser du att du är stark? yes! :D
Brukar du sola? jaa
Vad gör du om du får hicka? tar en tesked lingon sylt så slutar det!
Röker du? nej! !!!
Snusar du? !!!!!!!
Använder du knark? neeeeeej
Kaffe, te eller inget? teeeeee fast kaffe går väl också bra :D
Har du en besatthet? ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback