freeeeeeeeeedag!

hejsan! idag är det fredag! :-D
har inte planerat något än men ni får ringa om ni vill hitta på nå!
Jag känner mig lite sur på våran fröken :-( kolla vi hade ett gånger-tabell-prov och jag fick 2 fel (slarvfel) och nu måste jag göra om :-O asså kolla vissa fick ett fel och måste göra om hela provet :thumbdown: :-( :-O asså helt sjukt...Mne nu ska vi inte vara sura för det är fredag! föresten fick jag ett fel på engelskan asså jag hatar när jag får fel :-( men ajja..Jag ska typ gå ut eller nå.Puss!♥ :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

freeeeeeeeeedag!

hejsan! idag är det fredag! :-D
har inte planerat något än men ni får ringa om ni vill hitta på nå!
Jag känner mig lite sur på våran fröken :-( kolla vi hade ett gånger-tabell-prov och jag fick 2 fel (slarvfel) och nu måste jag göra om :-O asså kolla vissa fick ett fel och måste göra om hela provet :thumbdown: :-( :-O asså helt sjukt...Mne nu ska vi inte vara sura för det är fredag! föresten fick jag ett fel på engelskan asså jag hatar när jag får fel :-( men ajja..Jag ska typ gå ut eller nå.Puss!♥ :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

freeeeeeeeeedag!

hejsan! idag är det fredag! :-D
har inte planerat något än men ni får ringa om ni vill hitta på nå!
Jag känner mig lite sur på våran fröken :-( kolla vi hade ett gånger-tabell-prov och jag fick 2 fel (slarvfel) och nu måste jag göra om :-O asså kolla vissa fick ett fel och måste göra om hela provet :thumbdown: :-( :-O asså helt sjukt...Mne nu ska vi inte vara sura för det är fredag! föresten fick jag ett fel på engelskan asså jag hatar när jag får fel :-( men ajja..Jag ska typ gå ut eller nå.Puss!♥ :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

freeeeeeeeeedag!

Kommentarer (0)

2011-05-13 @ 15:15:41

hejsan! idag är det fredag! :-D

har inte planerat något än men ni får ringa om ni vill hitta på nå!
Jag känner mig lite sur på våran fröken :-( kolla vi hade ett gånger-tabell-prov och jag fick 2 fel (slarvfel) och nu måste jag göra om :-O asså kolla vissa fick ett fel och måste göra om hela provet :thumbdown: :-( :-O asså helt sjukt...Mne nu ska vi inte vara sura för det är fredag! föresten fick jag ett fel på engelskan asså jag hatar när jag får fel :-( men ajja..Jag ska typ gå ut eller nå.Puss!♥ :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback