godnatt!♥

hello!♥
Idag har jag varit hundvakt hela dan typ det har varit super kul!
längtar redan efter han! :-(
men det blir fler gånger!
vet ni vd jag mer gjorde? :D jag badade i våran pool som vi precis grävt ner! :D asså då var inte värmen på ! kommentera hur många grader ni tror det var! densom gissar rätt blir länkad i en vecka, kan berätta att det är mellan 1 & 10 !  utser vinnaren på fredag ! (asså alla har tävlingar på sin blogg och jag visste inte vad jag skulle ha för tävling så det fick bli den här tävlingen ;) )
men nu ska jag sova,godnatt!♥
kvällsbild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

godnatt!♥

hello!♥
Idag har jag varit hundvakt hela dan typ det har varit super kul!
längtar redan efter han! :-(
men det blir fler gånger!
vet ni vd jag mer gjorde? :D jag badade i våran pool som vi precis grävt ner! :D asså då var inte värmen på ! kommentera hur många grader ni tror det var! densom gissar rätt blir länkad i en vecka, kan berätta att det är mellan 1 & 10 !  utser vinnaren på fredag ! (asså alla har tävlingar på sin blogg och jag visste inte vad jag skulle ha för tävling så det fick bli den här tävlingen ;) )
men nu ska jag sova,godnatt!♥
kvällsbild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

godnatt!♥

hello!♥
Idag har jag varit hundvakt hela dan typ det har varit super kul!
längtar redan efter han! :-(
men det blir fler gånger!
vet ni vd jag mer gjorde? :D jag badade i våran pool som vi precis grävt ner! :D asså då var inte värmen på ! kommentera hur många grader ni tror det var! densom gissar rätt blir länkad i en vecka, kan berätta att det är mellan 1 & 10 !  utser vinnaren på fredag ! (asså alla har tävlingar på sin blogg och jag visste inte vad jag skulle ha för tävling så det fick bli den här tävlingen ;) )
men nu ska jag sova,godnatt!♥
kvällsbild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

godnatt!♥

Kommentarer (0)

2011-05-08 @ 21:30:14

hello!♥

Idag har jag varit hundvakt hela dan typ det har varit super kul!
längtar redan efter han! :-(
men det blir fler gånger!
vet ni vd jag mer gjorde? :D jag badade i våran pool som vi precis grävt ner! :D asså då var inte värmen på ! kommentera hur många grader ni tror det var! densom gissar rätt blir länkad i en vecka, kan berätta att det är mellan 1 & 10 !  utser vinnaren på fredag ! (asså alla har tävlingar på sin blogg och jag visste inte vad jag skulle ha för tävling så det fick bli den här tävlingen ;) )
men nu ska jag sova,godnatt!♥
kvällsbild på mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback