hejhej!

vad gör ni idag? själv sitter jag och gör ingenting :)
Idag hade jag min onepiece (eller ziperall som nu är så viktigt att säga -.-)   p å  skolan! :D
hahhahahahahahahahahahahahah typ alla skarattade för den är ungefär 15 cm eller mer för stor! :D men jag tycker att den är otroligt skön! jaja,Det var olika vad alla tyckte !
4 : orna , kallade mig långben(?)
5 : orna, kallade mig cooling
6 : orna , sa att den var alldeles för stor för mig eller det kanske den var men den är skön och det är huvudsaken!
7 & 8 : orna sa såhär : ofta man har onepiece ?!? :question:
Men nu ska jag gå Puss! ♥
Ps. Om du martina läser dethär kryya! och hoppas att du blir frisk sanrt! ♥

Kommentarer
Postat av: Martina :)

Tack Ninuh!

ILY <3<3<3

2011-05-05 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

hejhej!

vad gör ni idag? själv sitter jag och gör ingenting :)
Idag hade jag min onepiece (eller ziperall som nu är så viktigt att säga -.-)   p å  skolan! :D
hahhahahahahahahahahahahahah typ alla skarattade för den är ungefär 15 cm eller mer för stor! :D men jag tycker att den är otroligt skön! jaja,Det var olika vad alla tyckte !
4 : orna , kallade mig långben(?)
5 : orna, kallade mig cooling
6 : orna , sa att den var alldeles för stor för mig eller det kanske den var men den är skön och det är huvudsaken!
7 & 8 : orna sa såhär : ofta man har onepiece ?!? :question:
Men nu ska jag gå Puss! ♥
Ps. Om du martina läser dethär kryya! och hoppas att du blir frisk sanrt! ♥


Kommentarer
Postat av: Martina :)

Tack Ninuh!

ILY <3<3<3

2011-05-05 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

hejhej!

vad gör ni idag? själv sitter jag och gör ingenting :)
Idag hade jag min onepiece (eller ziperall som nu är så viktigt att säga -.-)   p å  skolan! :D
hahhahahahahahahahahahahahah typ alla skarattade för den är ungefär 15 cm eller mer för stor! :D men jag tycker att den är otroligt skön! jaja,Det var olika vad alla tyckte !
4 : orna , kallade mig långben(?)
5 : orna, kallade mig cooling
6 : orna , sa att den var alldeles för stor för mig eller det kanske den var men den är skön och det är huvudsaken!
7 & 8 : orna sa såhär : ofta man har onepiece ?!? :question:
Men nu ska jag gå Puss! ♥
Ps. Om du martina läser dethär kryya! och hoppas att du blir frisk sanrt! ♥


Kommentarer
Postat av: Martina :)

Tack Ninuh!

ILY <3<3<3

2011-05-05 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

hejhej!

Kommentarer (1)

2011-05-04 @ 16:20:24

vad gör ni idag? själv sitter jag och gör ingenting :)

Idag hade jag min onepiece (eller ziperall som nu är så viktigt att säga -.-)   p å  skolan! :D
hahhahahahahahahahahahahahah typ alla skarattade för den är ungefär 15 cm eller mer för stor! :D men jag tycker att den är otroligt skön! jaja,Det var olika vad alla tyckte !
4 : orna , kallade mig långben(?)
5 : orna, kallade mig cooling
6 : orna , sa att den var alldeles för stor för mig eller det kanske den var men den är skön och det är huvudsaken!
7 & 8 : orna sa såhär : ofta man har onepiece ?!? :question:
Men nu ska jag gå Puss! ♥
Ps. Om du martina läser dethär kryya! och hoppas att du blir frisk sanrt! ♥

Kommentarer

Postat av: Martina :)

Tack Ninuh!

ILY <3<3<3

2011-05-05 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback