Nya naglar! :-D♥

hejsan-svejsan!
Jag har nyss målat mina naglar,fast bara en hand för det tog jätte lång tid och nu orkar jag inte göra andra handen,fiiiiiiiint! ena handen stylad andra handen är icke stylad ! ;P haha!
men igår hade jag dans för på lördag ska vi ha dansuppvisning och då tränade alla dansgrupper tillsammans igår! Iallafall så har jag fått ett brev om F-linjen jag ska börja där eller vad man nu ska kalla det,hoppas bara att det inte blir fler än 100 stycken för då blir det ett dans-prov! :-O men det skulle ändå vara lite kul! Men det var det jag ville säga! gå också in på Nellys blogg och hjälp hon att välja bikini! Bland mina länkar finns hennes blogg så klicka där kommer ni till hennes blogg! ♥ men dethär vart ett långt inlägg känns det som, så vi ses!:-D
lite söta bilder i repris på mig och Nelly! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ninuch -

Nya naglar! :-D♥

hejsan-svejsan!
Jag har nyss målat mina naglar,fast bara en hand för det tog jätte lång tid och nu orkar jag inte göra andra handen,fiiiiiiiint! ena handen stylad andra handen är icke stylad ! ;P haha!
men igår hade jag dans för på lördag ska vi ha dansuppvisning och då tränade alla dansgrupper tillsammans igår! Iallafall så har jag fått ett brev om F-linjen jag ska börja där eller vad man nu ska kalla det,hoppas bara att det inte blir fler än 100 stycken för då blir det ett dans-prov! :-O men det skulle ändå vara lite kul! Men det var det jag ville säga! gå också in på Nellys blogg och hjälp hon att välja bikini! Bland mina länkar finns hennes blogg så klicka där kommer ni till hennes blogg! ♥ men dethär vart ett långt inlägg känns det som, så vi ses!:-D
lite söta bilder i repris på mig och Nelly! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninuch -

Nya naglar! :-D♥

hejsan-svejsan!
Jag har nyss målat mina naglar,fast bara en hand för det tog jätte lång tid och nu orkar jag inte göra andra handen,fiiiiiiiint! ena handen stylad andra handen är icke stylad ! ;P haha!
men igår hade jag dans för på lördag ska vi ha dansuppvisning och då tränade alla dansgrupper tillsammans igår! Iallafall så har jag fått ett brev om F-linjen jag ska börja där eller vad man nu ska kalla det,hoppas bara att det inte blir fler än 100 stycken för då blir det ett dans-prov! :-O men det skulle ändå vara lite kul! Men det var det jag ville säga! gå också in på Nellys blogg och hjälp hon att välja bikini! Bland mina länkar finns hennes blogg så klicka där kommer ni till hennes blogg! ♥ men dethär vart ett långt inlägg känns det som, så vi ses!:-D
lite söta bilder i repris på mig och Nelly! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

> ninuch -

ninuch

Nya naglar! :-D♥

Kommentarer (0)

2011-05-13 @ 17:41:07

hejsan-svejsan!

Jag har nyss målat mina naglar,fast bara en hand för det tog jätte lång tid och nu orkar jag inte göra andra handen,fiiiiiiiint! ena handen stylad andra handen är icke stylad ! ;P haha!
men igår hade jag dans för på lördag ska vi ha dansuppvisning och då tränade alla dansgrupper tillsammans igår! Iallafall så har jag fått ett brev om F-linjen jag ska börja där eller vad man nu ska kalla det,hoppas bara att det inte blir fler än 100 stycken för då blir det ett dans-prov! :-O men det skulle ändå vara lite kul! Men det var det jag ville säga! gå också in på Nellys blogg och hjälp hon att välja bikini! Bland mina länkar finns hennes blogg så klicka där kommer ni till hennes blogg! ♥ men dethär vart ett långt inlägg känns det som, så vi ses!:-D
lite söta bilder i repris på mig och Nelly! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback